2008. szeptember 4., csütörtök

kreatív lettem

...vagy mi a szösz. Persze már nem most, dehát mikor is tartottam én be pontosan mindenféle határidőhöz tartandó eseményt?:)

A kreatív blogger díjakat Minimálnától, Vkorsitól, Pankától és Cookingstartól kaptam meg. Nagyon kedves Tőletek, köszönöm szépen:)

A játék szabályait nyilván már minden gasztroblogger/bloggerina (is) kívülről fújja, de ha valaki elfelejtette volna, akkor íme:
-kiteszem a logót a blogomba
-belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
-megnevezek 5 blogot- belinkelem a blogokat
-üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

A logó már kinn is van, a donorokat belinkeltem, már csak az utolsó kettő feladat várat magára.

1. Cookingstar - mert sok ihletet kapok tőle és rengeteget lehet tanulni az írásaiból, ráadásul még szórakoztat is, mert ugye mintha a Bátyámat olvasnám:)

2. Ági főz - Minimál képek, klassz receptek, nem is kell több.

3. Pranté - Gyönyörű képeket készít, klasszul főz, de hát mi másért is kapná a logót?:)

4. Kísérleti konyha - Beatbull munkásságához szerintem semmit nem kell hozzáfűzni.

5. Orient Express - Mert az ázsiai konyha a kedvencem, és ők ezt csinálják (Mamma és Kicsivú) és milyen jól csinálják.

Na, most már csak szólok Nekik és akkor készen is vagyok. Még egyszer köszönöm a logót mindenkinek:)

7 megjegyzés:

Unknown írta...

köszi szépen!
végre valaki, aki volt olyan kreatív, s átbabrálta a lógót ;)

starfi írta...

hát hallod, ez rózsaszín meg kockásterítős rózsás cucc, nagyon durva volt:) egy pasi-gasztroblogba meg pláne:D meg különben nem is volt nagy szám átszínezni, így talán jobban passzol a blog színeihez.

Unknown írta...

félre ne érts, dícsérettel jegyeztem meg, hogy végre valaki a díjjal is kreatívkodott valamit ;)

starfi írta...

jah, dícséretként értettem:) csak csodálkoztam, hogy másnak miért nem jutott eszébe átfarigcsálni. nah:D

Névtelen írta...

Szia!

Egy kreatív elmének jutnak ilyen jó ötletek az eszébe, mint ez az átszínezés! Nekem nagyon tetszik.

A dícséretet meg köszönöm.

Ja, és gyakrabban is el tudnám viselni az ötleteidet.

Névtelen írta...

Ez aztán a meglepetés: visszajött a net és még díjat is kaptunk!:) Köszi az elismerést! A terítő nekem is bejön!:-)

starfi írta...

kicsi vú, igazán nincs mit:) akkor már a terítőért megérte!:D