2008. augusztus 8., péntek

két nyaralás között

Köszönöm szépen a kreatív blogger díjakat Minimálnának, Vkorsinak, Pankának, nagyon kedves tőletek. Én nagyüzemben nyaralgatok, pihengetek, és főzök-sütök-grillezek-bográcsozok is, csak éppen nem itthon, hanem más konyhában. Úgyhogy nem untam meg a főzést:) Viszont nem is archiválok, szégyenszemre. Most pár napig otthon voltam Anyunál, és mivel a fotóapparát is meggyógyult, vittem magammal. És amikor főztünk, fotóztam és csak utána ettünk, Anyu nem is panaszkodott. Először ezt a reggeli-ötletet posztolnám. Nem nagy cucc, de jót reggeliztünk belőle.

Zöldfűszeres-kefires paradicsomsaláta


2 érett paradicsom
100 gr zöld olajbogyó
150 ml kefir
2 ek. tejföl
nagy csokor metélőhagyma
pár szál édesköménylevél
kevés só

A paradicsomot falatnyi darabokra vágom. A kefirt összekeverem a tejföllel, a sóval, az apróra vágott zöldfűszerekkel, belekavarom az olajbogyót és a paradicsomok háromnegyedét. Ezután ráborítom a maradék paradicsomot, pár szál édesköménnyel díszítem. Rozskenyérrel, knäckebröddel tálalom.

Amint hazatérek az újabb adag nyaralásból (Norvégia és Balcsi, 1-1 hét), felrakom a linkeket, meg a kreatív bloggeres logót, meg a többi elmaradásom.

Nincsenek megjegyzések: