2008. január 6., vasárnap

99 év - I.

Nem én lettem ennyi idős, hanem hárman együtt a családból. Illetve én még nem töltöttem be a következő életévem (na jó, 22); de most ünnepeltük a többiekkel. Így esély van arra, hogy még egyszer megtartsuk:D Ennek örömére főztem is; többfélét. Igazság szerint felüdülés volt a konyhában tartózkodni a vizsgák (egy része) után.

A menü:

Lazacleves póréval és kaporral








Rák, tésztába tekerve, fűszeres szósszal











Fűszeres rák, kreol szósszal









Sült lazac paprikás mártással, hozzá tagliatelle, beurre noisette






Joghurt mangókrémmel és meggylekvárral





És végül Répatorta krémsajttal, mert torta járt a születésnaposoknak. És a leendő-születésnapos Starfokkernek is.



A recepteket a következő héten töltöm fel, mert most kis szünetet tartok a vizsgák közt és húzok haza anyucihoz meg öcsköshöz. És otthon nincs net. De majd lesz! (Vagyis anyu ezt mondja.) Egyébként négy órán keresztül ettünk, hogy mindennek jusson szépen hely a gyomorban. Veri pörfikt volt minden.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

boldog szülinapot! és ha kérhetem, a mangókrémet jelentesd meg minél előbb :)

starfi írta...

köszönöm szépen! azonnal intézkedek és meghajlok a köz akarata előtt:)